První mezi prvními II.

Opět o Carle Bruni. Pro tentokráte nic skandálního. Tedy pokud první příspěvek o ní byl pro někoho skandální, pro mě - starou tradicionalistickou a stydlivou papriku - ano. Ale zase ne tolik, stejně tam šlo o tu Livii, to by bylo šílené. Francouzi tedy mají zajímavou první dámu, která je i zajímavá zpěvačka. Já nejsem expert, v podstatě nemám hudební sluch, alespoň někteří to říkají, už na základce to říkali, těžko to posoudím, navíc jsem si vědom faktu, že malebná - a pro mě až erotizující - francoužština tomu přidává spoustu procent navíc, co do ohodnocení výkonu a, kde jsem to byl? Co jsem to chtěl?
Zpívá, ano, zpívá francouzsky. A mně se to líbí. Zpívá i Livie? A může to být pěkné? Hm, ano, je to myslitelné, je to i možné?
Proč to napsat jednoduše, když můžu napsat střednědlouhý odstavec?!

2 komentáře:

macaska řekl(a)...

Když vidím a slyším chanson comme ça, podlehnu snadno dojmu, že bulvár neexistuje.
I když kytarista po Carlině pravici se mnou asi souhlasit nebude.
S chutí do nového dne, se sluchem i bez. Má mamka např. zpívá tak, že zvýšeným hlasem prostě odříká slova písničky, Jarda pláče a já tvrdím, že se m. vrací k prazákladům hudby. Ne nadarmo sluje matka matkou.

Unknown řekl(a)...

Jestli jí není škoda jako paní S. V nové roli už si asi moc nezazpívá. Co kdybychom panu S. nenápadně podstrčili paní L.K.? Pan V.K. má teď stejně jiné starosti nebo radosti, teda.