Všeobecná anketa.

Podívejte, já mám ankety rád. Vy taky.

Protože mám rád odezvu, pokládám vám jednoduchou otázku: Jak se máte?

14 komentářů:

juanlem řekl(a)...

A sám si odpovím, aby byla alespoň jedna odpověď.
Já: "Děkuju za optání, jsi hodný, že se ptáš. Mám se dobře. Píšu eseje a plácám se na webu. Taky si nechávám narůst plnovous."

macaska řekl(a)...

Děkuji za optání, jsi hodný, že se ptáš. Mám se dobře. Jen s tím plnovousem je kříž. Přišla jsem do drogérie s vážným dotazem – po jaké pěně na holení a vodě po holení mi nejrychleji naroste chic dámský plnovous alespoň deset centimetrů dlouhý s regulérní hustotou vous na vous, vous proplétá vous, vous přes vous, vous pod vousem, vous a vosa, vous a mravenec atd. Prodavačka zcela profesionálně nehnula ani brvou, neboť na svém vyšisovaném obličeji od solárních panelů žádnou brvu neměla. Vajíčko bílé (od slepice s dostatečným přísunem vápníku), obloun, oblázek – stálo přede mnou a podávalo mi obvazovou vatu a sekundové lepidlo. Z drogérie jsem již odcházela jako jeden „Muž“. Promnu si svůj nový vous: ale co s nově nabytou identitou? (Jarda, když neví, tak si dá pivo), tak jsem si dala hned dvě, ulice náhle zrezivěla a místo psího vína se kolem plotů vinuly úponky a šistice chmele. Nevinná dítka je trhala a házela je tatínkům do kapes, ti, aby v nich měli více místa, odhazovali mobily své v dál a maminky vyhazovaly batolata z kočárků a ta sama začala chodit, když viděla ten zázrak, tak se jím nakazila a instinktivně lapala ručkama po rajských to plodech, ač na ně ještě nedosáhla výškou ani „rozumem“ (musí být co mazat). Když tu najednou dalo se do deště. A všichni jásali, že nám chmel vyroste jak dlouhý tak široký, a hlavně vysoký a hustý. Jenže, on mizí, stahuje se jako chapadlo, když do něho píchneš horkou jehlou, odtáčí se pryč. Prší a leje, krápe a smráká se…já si promnu vous, ale abych to mohla udělat, musím se sehnout na chodník a zvednou jakýsi upackaný žmolek. Takže to nezvedám a jdu domů a mám se dobře a děkuji za optání! :)

Anonymní řekl(a)...

Nemám moc rád sdělení:lidé mají rádi. Z čeho vycházíš? Z průzkumů sgentury Median? STEM? CVVM? Factum Invenio? (pardon, zde se jedná o prognózu a nikoli o průzkum...) No ale v tomto případě Ti budiž dáno věnec a za pravdu...

Jinak: Děkuju za optání, jsi hodný, že se ptáš. Mám se dobře. Eseje nepíšu ale plácám se na webu. Taky si nechávám plnovous.
Po dovolené strávené doma (???) jsem zase zpátky v práci. Sem tam si vyběhnu před dům uplácat sněhuláka nebo sleduju, co se děje u sousedů (Turci a Španělé). Taková Střešovická nuda...

Ten plnovous schvaluju, ale nezapomeň, že Ježíš je jen jeden (zdalipak jsi náležitě oslavil den jeho smrtozenin?)

AdGr

macaska řekl(a)...

Jéžiš, Adam! :) Zdravím!
A přetelé, ještě k té naší "Eviné party", došel dopis - žádné blahopřání - stížnost - s datem 25.3. vyjadřující se k datu 20.3. a jeho šťastným událostem.
Při vzpomínce na Adama jsme v jakb pokoji otevřeli okno do noci, a to jsme asi neměli dělat!
Stěžovatelka, jak spávně namítl jakb, se s námi ovšem v jedné věci rozchází. Prý naše party trvala do tří hodin! Což, jak všichni víme, není pravda, jelikož ještě v šest hodin umýval jakb nádobí a vysával zbytky konvic. Vynořuje se tedy otázka (a vynořuje se mnohem průrazněji než Redonův poloakt Zavřené oči z roku 1890, dnes v Musée d´Orsay), zda dopis skutečně patří nám.
Pokud by došlo k soudní rozepři, doufám, že AdGr plácájící sněhuláky bude na naší straně. :)

Anonymní řekl(a)...

Mám se dobře
(před chvilkou jsme s Martinou od Ireny dostali zbytek Martini "extra dry" - chladí se již v lednici - což s tí nijak nesouvisí) navzdory počasí i listům z prvního patra (viz macaska text). A navíc mám radost, že se ozval ADAM!!! ŽIJE, VSTAL z MRTVÉHO mlčení (ty si to, Adame, ale umíš načasovat). Věřím! Tomáši, ty to vidíš! Je to tak!
Bylo-li by tomu naopak, popřel bych to.

Vsuvka (přeskočte):
Jen teď čtu jakýsi španělský bestseller, kde se asi redaktor opil (Martino, Martini!), a tak tam nasekal taková zvěrstva jako "Svatá Stolice", "dvouřadová saka" atp. Z kriminálky se tak s dalšími stránkami stává humoristický román...

Takže zdravím - Adame PIŠ,POSÍLEJ FOTA (jedno, kde jsi obležen ženami, nestačí), INFORMUJ o své aktivitě.

LIDI TO MAJ RÁDI!

jakb

Unknown řekl(a)...

...jak se mas co delas, zes tak vesel stale? Rek bych vam, nevim sam, hop a a skacu dale...

Anonymní řekl(a)...

ahoj, zdravim z velke dalky!!! nemam moc casu a taky nemam internet:( a jen buhvi jestli ho mit budu, ale jinak se mam dobre. Az budu mit cas nebo internet a nebo oboji, tak napisu vic
papapa

eva

juanlem řekl(a)...

Pro AdGr: Jsem rád, že jsi tady. Ne, nepořádal jsem průzkum, při bližším ohledání zmíněné věty zjistíš, že jsem do ní zamaskoval imperativ. Nešlo tedy o konstatování zjištěného faktu, anóbrž o příkaz. Při čtení tvého komentáře jsem ji uvědomil, že není plnovous jako plnovous. Ještě dnes své tváře, nadrtí/podnosí, krk, bradu, ramena, záda a hruď oholím. A ech, omlouvám, neslavil, psal. Je to oslava?

Macasko. Jsi dlouhá skoro jako tvé havraní vlasy, budeš s tím něco dělat?

Jakb, počkej si na 5. následujícího měsíce na pravidelnou anketu. S Martini dry a vodkou, protřepat nemíchat, se má každý dobře, až na ty, co musí zemřít. Samozřejmě. Takže pozor, krásné ženy a dívky.

Sakuntalo, ano, mám podobné (i)racionální stavy infantility. Poddávám se jim s vděčností. A potom si putím nějakého Jamese Bonda, abych se vrátil do reality.

Drahouši, nechci být pedant, ale jsi mi alespoň o trochu blíž. Sice pořád žádná sláva, co nadělám.

Anonymní řekl(a)...

Vážený pane, jenž ještě dnes své tváře nadrtí, díky za ten imperativ před jídlem.
Tím plnovousem jsi tedy nakonec myslel to trapné zorané strnišťátko, které nevypovídá o nositelově vkusu tolik, jako o jeho lenosti? Tak to raději vskutku ohol, hlahol, sokol, slámová...(nějak mi to slovní hraní nejde. radši jdu pracovat)

macaska řekl(a)...

Ne… :) ale jakožto HC Šenk (hlavní cenzor Šenk) máš plné právo zasáhnout! :)

Postriziny – mit rad – v praxi vsak neaplikovat – nebyt in – mit rad: dlouhe knihy - dlouhe debaty - dlouhá slova – dlouhe prsty – dlouhe nohy – dlouhe expozice – dlouhe prestavky – dlouhe minisukne – dlouhohrajici platne – dlouhe vecery – dlouhe dopisy – dlouhe rasy (ř) – dlouhe licni kosti – Dlouhou Loucku – dlouhe jizdy v jeste delsich vlacich (když se podívám z okna a hele ho, támhle to tři kilometry za tím pásem lesa, to jsme ještě my) – jsem spokojená, když dlouhé běží za horizont a konec nevidím (třeba půlka lasice je před kopcem a druhá za ním a já jsem pod kopcem a jelikož ji nevidím celou, můžu si ji představovat ještě delší; musím říct, že mi za to dobrodiní lasice napsala dlouhý děkovný dopis, i když jí špatně ořezané sojčí pero v jednom kuse vypadávalo z packy, ale dlouze se zamyslela a rozhodla se, že vytrvá). A jestli má být život krátký, tak u mě bude slepen z dlouhých chvil a činů :); na hrobě budu mít dlouhý kříž (vysoký), takže když si někdo bude chtít přečíst, kdo tu leží, bude se muset vrátit domů pro žebřík (osobně doporučuji štafle).

Jan Neruda (dovětek, nikoli přesně citovaný):
Naši milí čtenáři by chtěli číst jen samé telegramy; aby náš časopis měl o něco více abonentů, než přispěvatelů, budeme jim muset vyhovět.

juanlem řekl(a)...

Dobře, a co ty vlasy? No?

macaska řekl(a)...

Pro vlasy platí "némlich" to samý :)
Vzpomeme-li si na Postřižiny, zkrátila paní stárková své vlasy po vzoru koňských ohonů a noh stolů až teprve tehdy, když se jí začaly motat do špic. O víkendu vyzkouším, zda na tom nejsem podobně. Hezké uvítání nové doby. ALE! Nebozí koně šli do salámu! Pokud mám možnost takovému zvěrstvu zabránit, jsem hotova to martyrium se šamponem a hřeblem podstoupit.

Možná by sis dobře rozuměl s vedoucí mé dipl. práce: "a.pom."

ježek ani diplomka/či jiné škrabospisky formou sms mi nehrozí :)

iris řekl(a)...

dobrá tedy, taky něco přidám: můj stav je - takový všelijaký. Snažim se zbavit ustupující nemoci, kterou na mě někdo plivnul. Asi táta, proto nebudu jezdit domů, kde si momentálně není ani kde ustlat, neboť naše spodní patro od úterý oficiálně okupuje třetí generace.. život je plný změn a hlavně STĚHOVÁNÍ.Eva by mi teď jistě dala za pravdu.
Jinak se snažim pokročit a ukončit dlouhovleklou věc jménem diplomka..na Velikonoce jsme vystoupali na Sněžku, brodili se půl metrem sněhu a užívali si nedostatku signálu.
Co se týče plnovousů, přidávám Davidův, taky moc slušivý!!

Anonymní řekl(a)...

Mám se skvěle - jsem zamilovaný.