Nákup, kuře, melancholie


Dnes jsem chtěl napsat něco vtipného, krátkého a výstižného. Bohužel, marná snaha. Má mysl je okupována zítřejším nákupem. Velkým nákupem. Ach jo, ach jo. Tak sem dám alespoň fotku vegetariánského kuřete.

7 komentářů:

macaska řekl(a)...

To kuře budiž pro mě osel přecházející po mostě do zeleninové zahrady. Vím, že tu nejsem od toho, abych vyhlašovala ankety, ale Eva (má záštita:)) včera ráno nadhodila už několikrát řešené a nikdy nevyřešené téma. Co odlišuje zeleninu od ovoce? Existují definice?

Eva s Irčou: pod zemí a lehce nad zemí – zelenina – David oponoval ananasem

David, já – jsme neobstáli s názorem z mateřské školky – ovoce je sladké

Jsi-li někdo agrikulturní kulturista, pomoz! Škola všechno odbyla množinovým způsobem. Zpětně mi připadá jakoby v osmdesátých letech vynalezli magnet – makety paprik, rajčat, banánů, jablek jsme uměli pěkně rozdělit do dvou křídových množin. Na vysoké (někdo dřív) jsme se dozvěděli, že nelze sčítat jabka a hrušky.

Odpovědi nehledejte v Googlu.

Anonymní řekl(a)...

No dobre, kdyz tady chce nekdo mermomoci vyhlasovat ankety.
Ja bych rek, ze zelenina vetsinou neroste na stromech.

macaska řekl(a)...

Nechci Nic mermomocí.

A na těch stromech/keřících něco je, asi ovoce.
Ale co jahoda?

Unknown řekl(a)...

jahoda roste na keříku, alespoň u nás v čechách (v ledenicích)

macaska řekl(a)...

To je keřík? Tak já už asi ani nevím, jak se pozná keřík. Myslela jsem, že keřík musí mít tu dřevěnou "kostru". Připadalo mi, že se jahody jenom plazí po zemi (jenže u nás hodně prší, tak byly, chuděry, zbité, upláclé a zlité), ale máš pravdu, je to asi nějaká první fáze keříku. Něco jako borůvčí, ale v lese a na horách to má čas zdřevnatět.

Děkuji Vám, moudré kedlubny!

Anonymní řekl(a)...

hej tak to je náhoda, nedávno sme ten samý problém řešili na rande, vznikla z toho asi hodinová diskuze, protože s jahodame je fakt problém, moje definice je, že ovoce roste na něčem tvrdým, co nemůže být bylinou. A do toho prostě jahody nesedí. A co potom ořechy? U ořechů se jí vnitřek co je pod dužninou, ořech neí ovoce, u peckovic totiž naopak konzumujem dužninu kolem pecky. Na to mě bylo namítnutno, že u banánu, přece taky jíme to co je pod šplupkou a není to ořech, tak sem musela říct, že banán je bobule a na ty to neplatí, stejně tak jako na peckovice u kterých pecku vyplivujem, jenomže banán zase neroste na něčem tvrdým (nebo ta největší bylina co sme se učili ve škole byl anannas?) už fakt nevím. No a co brambory, pokud buráky sou ořechy, jasněže brambory sou hlízy ale co takový sladký brambory, nejsou snad nakonec ovoce všecky brambory?
Je to fakt drsně zapeklitý.
Zkusím se zeptat doma, mám tam dva zemědělské inženýry tak třeba budou moudřejší. Ikdyž teda už mají 30 let po škole a je možný, že před třiceti lety bylo ovoce úplně jiný a pak ještě ten Černobyl s tím mohl trochu zamíchat...

macaska řekl(a)...

Dano, já smekám, i v tom bordelu, zdá se, máš jasno! Doma se určitě zeptej, ať se to zapeklí ještě víc. Ty a Petr jste živý důkaz, že tento problém není mrtvý.