Dýchající knihovna

Kdo dobře zná pěknou knihovnu FF MU vzešlou z ateliéru Kuba, Pilař – architekti, zná i její temné stránky. Skleněné automatické dveře nutí jednoho se soustředit, seč mu síly stačí. A stejně je to někdy málo. Řešení je snadné a prosté, stačí si vzít svůj notebook a sluchátka. Dnes jsem šel na chvíli číst do místní knihovny, a protože žádné technické rušící prvky zde nejsou, notebook jsem nechal v pokoji. Chyba. Jeden nesmí zapomenout na lidský prvek. Vybral jsem si své knihy, posadil se na volné místo a začal číst. Sousedka přede mnou vesele ťukala do svého počítače a kývala se do rytmu, který jí hučel do uší. Já se proklínal, že jsem si nevzal svůj. Ona se nejenom kývala, funěla jako fotbalista po 87 minutách zápasu, popotahovala nudle jako zkušený Japonec a nevím proč, mlaskala. Příště zásadně s notebookem a sluchátky a můžeme funět, popotahovat i mlaskat stereo!

Žádné komentáře: