Kabelka nebo boty?

Pozor, nejezděte do Austrálie!

A kdo nepřispívá do ankety, nežije!

4 komentáře:

zdechlik řekl(a)...

Bohužel boty, jsem heterosexuálně naladěný muž, i kdybych se nechal třeba přemluvit k tomu, že jsem bisexuál, nebudu nosit kabelky, a to proto, že do nich nemám co dát.
Pa

macaska řekl(a)...

Já, heterosexuálně rozladěná žena, bych si dala do kabelky boty, když by došlo na lámání chleba a já se rozhodla léčit si ploché nohy chůzí po "fosilních" chlebových kůrkách a drobcích.

Anonymní řekl(a)...

ja si ted koupila krasny stribrno hnedy boty - i danča je ocenila. a ke kabelce/kabele - moji kožené pošťácké brašně mám velmi kladný vztah - takže beru obojí

magda

iris řekl(a)...

tohle je teda výzva i pro mě! o botách a kebalkách sní snad každá žena, ne? a pokud tvrdí, že ne, je to blbost, takové společenské mimikri..a nebo to není žena:)
zrovna nedávno jsem si koupila hned dvoje botky, blíží se přece jaro a my ženy máme choutky..chceme se líbit ještě víc než loni.
kabelky malých rozměrů nejsou in, kdo tahá učebnice, cvičebnice, notebooky a další materiály ví, že do "psaníčka" se kromě rtěnky a lístku od šatny a popř. do tomboly nic NEVEJDE..
boty jsou kategorie sama pro sebe..
ps: i "džen" z IT crowd to ví..