NZI

Mám dojem, že pomalu nastává čas volit nejzbytečnější informace (NZI). Je s podivem, jaké nesmysly a zbytečnosti zahlcují všechno. Jedním ze současných velkých kandidátů na NZI je zpráva o návštěvě Paris Hilton v Praze. Upadla na bradu a do Prahy už nikdy nepojede. No, co se dá dělat, myslím, že Prahu můžeme prostě zbořit. A viděl někdo z vás pořad Detektor? Co se to kolem toho děje? Vachler zešílel? Nebo kdo zešílel? Možná já, protože tady je stálých 8 stupňů Celsia. Dnes svítí sluníčko, a proto fouká ledový vítr od moře.

Dostal jsem DVĚ nové pohlednice, pokud se nepletu, jsem místní pohlednicový král schránky S. Stíhá mě jakýsi Řek Stanapoulous, který má celkem pohlednice tři. Nepočítám dopisy, protože v těch zcela jasně vítězí kolega Sihrkavahrenatan s pěkným průměrem 1,3 dopisu na den. Díky těm, kteří mi k tomuto ojedinělému a vzácnému titulu pomohli. Obzvláště mě potěšila pohlednice z Miletína: Ach, vy lesi, tmaví lesi, lesi Miletínští! Zde lesy nejsou, holé kopce a ovce s mnoha jehňátky, která mají modrá čísla. Mým favoritem je 154, má černé ponožky.

Můžete se těšit na brzký příspěvek o nevěstách!

4 komentáře:

macaska řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
macaska řekl(a)...

Malá vovce beží z kopce, srazí lovce na pohovce

Byť to malé jehně je, lovečák si stěžuje

I ty jedno hloupé jehně, narazilos, trčíš ve mně

Jehněčí jen zabečí
Aspoň jsem teď v bezpečí

Ps. trochu mě rozčiluje, že se podepisuji jako "macasla", nevím, kde se stala chyba.
macaska

macaska řekl(a)...

A je to.

Venku je osm stupňů
tma
všechna desetistupňová piva jsou vypita
pusto
Müller Thurgau - vypit
Modrý Portugal - 1,5l v radostném očekávání, že si ho někdo všimne
kocourovi se něco zdá

Náš starosta Ing. R. Müller se docela zbláznil - k 750. výročí založení města Jevíčka vytrhal lípy kolem sochy svatého Jana na náměstí. Nyní stojí světec jako by v oraništi - ale je to jen drobný ostrůvek milosti, jinak je tu beton, autobusy a na druhé straně TGM, zatím mezi lipami. Ale na každého jednou dojde, Tomáši.
Dále sezval starosta na oslavy následující interprety: Michal David, Maxim Turbulence!!!
tolik aktuality z J.

Anonymní řekl(a)...

ja chci taky pohledy! moje adresa: Ernst-Lemmer Strasse 13
Marburg
PSC ted nevim ale dodam, nebo si ho zjistete sami:)
p.s. net stale nemam, ach jo

eva