RW, Nietzsche, Již-staří-Řekové

Hollywoodské hvězdy jsou známé. To je pravdivá věta. Pravdou také je, že jsou často tito lidé podivíni. A to je možná příliš jemné pojmenování. S dalším podpůrným tvrzením přišla Reese Witherspoon - přeje si, aby její děti byly ve škole šikanovány a posmívány. Prý jim to pomůže rozvinout jejich osobnost. Velmi dobře, jí se to samotné přihodilo a jak dopadla?

Je bohatá, úspěšná, slavná, povrchní. Mateřská láska tak, jak má být.

Chceme tak všichni dopadnout? Že se vůbec ptám, hned bych s ní měnil.

Je tady ještě jedna možnost. Je bohatá, úspěšná, slavná a hluboká. Předpokládám nyní, že četla Nietzscheho a k srdci si vzala jeho tvrzení, že již-staří-Řekové byli povrchní. Ovšem jejich povrchnost byla výsledkem jejich hloubky, hlubokého uvažování.

No jo, možný to je, ale co po nich zbylo? Pár trosek, několik textů a naše kultura. Pche!

Mně je to ale jedno, já bych s ní měnil stejně.

Ba né, to bych přišel o svojí knihovničku a čajový servis, a to bych opravdu nechtěl.

Zapojte se do nové ankety! Nebuďte jako RW, která - ač sem jí několikrát žádal - na to kašle! Já si stejně kacířsky myslím, že moc nečte. Leda Friedricha N.

2 komentáře:

zdechlik řekl(a)...

Na základní škole, jsem si všiml, že cokoliv, co dělám, dělám za nějakým účelem, z nějakého druhu vypočítavosti. Nevím, na kolik to bylo moje vlastní rozhodnutí, ale vsadil jsem na roli "být tím, čím jsem". Všechno, co dělám, je jen na oko a v těch momentech, kdy se načapám, že něco myslím vážně, tak se stydím, protože v dnešní době je niternost tak vzácná, vše je povrchní. Lidi, co mě znají vědí, že všechno je to jen póza a hra, ale proč ji nehrát, je to zábava:) hezký den!

juanlem řekl(a)...

Tohle je taky taková hra, co. :)