Pátek

Nejenže bude v Praze Kramnik, na Hluboké bude Kasparov simulovat. Erwe, doufám, že se na něj půjdeš podívat a něco nafotíš. Na Kubě zavádí mobilní telefony, přiznávám, do teď jsem netušil, že je tam nemají. Ale že by to bylo tak zásadní, inu, možná. Kdyby radši svobodu slova zavedli, ta se hodí víc a pro mě za mě, ať pak i ty mobily mají. Ale třeba je to jen obrácený postup a brzo se dočkají. A podobně by se mohli zařídit i v Bělorusku. Teď si přesně nevzpomínám, byl to snad mocný Immanuel (ne motýl, filozof, vlastně je to jedno, motýl nebo filozof, jaký je v tom rozdíl?), který zformuloval princip publicity. Pokud se něco (v souvislosti s právy jiných) tají, pravděpodobně to nebude v souladu s právem a spravedlností. Carla Sarkozy navštívila Anglii a princ Charles jí líbal ruku. A v Praze je otevřená nová expozice Baroko v Čechách ve Schwarzenberském paláci na Hradě. Viděl jsem palác zrekonstruovaný při Týdnu architektury, měl jsem pocit, že je to povedené a ten výhled (!). Proto nabádám pražského právníka Karotku (vousatého trpaslíka vzrůstu nad 180cm, který se podepisuje AdGr, a kdyby mu to stále nedošlo, je to ten, co si na okně pěstoval strom), aby tam zašel a podal zprávu. Nepletu-li se, stále tam platí volný vstup, pokud přijdete v převleku Ježíše. To je výzva!

Byl jsem dnes také v obchodě ve městě. Paní pokladní mají ve zvyku prohodit se zákazníky zdvořilostní fráze. Mým zvykem je se namísto odpovědi přiblble usmívat. Ne tentokrát! Paní za kasou byla tak zarputilá ve své snaze dostat ze mě nějaké slovo, že neváhala dvojotázku: how are you?Everythig´s allright? zopakovat hned třikrát. Neváhal jsem a po třetí dvojotázce/šesté otázce odpověděl: But of course my lady a zazpíval jí písničku. Byla trochu překvapená, ale evidentně se jí božský hit Trezor velmi líbil. A na závěr jsem dodal prosté: Ye, ye, allright. Cheers. Přístě přidám i ty božské taneční kreace. To je výzva!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Kasparov všechny vydrtil (jaké překvapení) a to jak "jednooké" šéfy českého byznysu, tak i české "šachové naděje". Něco málo fotek je k tomu na stránce: http://domaci.ihned.cz/c1-23669950-podivejte-se-jak-kasparov-rozdaval-maty-ceskym-businessmanum

Jinak drobná změna: AdGr pozbyl vousů a dokonce i vlasů (takže sleva nebude...). Je to žalostný pohled, ale časem to určitě doroste...a ten Schwarzenberák taky jistě vyjde...i beze slevy

...a na závěr jedna od copaté rozpustilé Knížáka: sbírky asijského umění mají podle průvodkyně Věry opustit do roku 2009 prostory Zbraslavského zámku-kláštera-zámku a přesunout se "někam do centra". No vida, třeba na Zbraslavi trochu poleví dopravní zátěž...

AdGr(nebo se mám podepisovat jinak?)

juanlem řekl(a)...

Přesně tak. Garryho skóre bylo 26/26. 100% úspěšnost. Knížák je pípák.