JJ, Odyseus, MM


Ve vzduchu visí známá trávníčkovská otázka: kdo dočetl Odyssea do konce?
Na fotce je jasná odpověď. Dokonce jsem v Lancasteru potkal Ira z Dublinu, který ale - but vyslovuje BUT /a ne ba.t/, a který tvrdil, že ho dokonce do konce přečetl dvakrát. Já jsem ještě ani nezačal. Musím přiznat, že výraz líčící maximální zaujetí MM, mě k tomu svádí.

6 komentářů:

macaska řekl(a)...

Myslím, že by měl Alex zvážit, kdo je jeho skutečným bohem - zda DC nebo MM!

Anonymní řekl(a)...

Ech, jak se Alex dostal do tohoto příspěvku? Nezbeda?!

macaska řekl(a)...

Zde pomůže číst pěčlivě. Alex je kouzelník (viz Erasmaci 1,457) pokud se nemýlím a kouzlo je založeno na iluzi, pokud se nemýlím. Dál už to snad vysvětlovat nemusím, nebo je to opravdu tak nepochopitelné?? :)

MM skutečně čte JJ? (Já taky někdy hledám, kolik kniha stojí; já taky někdy začínám obsahem; já chci taky někdy vědět, kdo je vrah, bezbolestně ;),...)
Kam se hrabou dvě poloviny Copperfielda.

Anonymní řekl(a)...

No, ze by to bylo nejjasnejsi, inu, neni. Podivej se, kde je tam ta iluze? Nebo kazde cteni je iluze? Jako iluzivni pribehy? Nebo kazda fotka je iluze? Co je iluze tady a jinde? Chechce. Ty mas stejne jenom predsudky vuci blondynkam, co, cernovlasko. A jako tresnicku mi do toho gulase pridas jeste Copperfielda. To je pekne nechutny, v gulasi tresne, to je nejaky vase novum?

Anonymní řekl(a)...

Zdravím JL/FŠ.

Tak ta fotografie mne opravdu dnes pobavila! Vynikající!

JJ a MM asi toho moc společného nemají... I když něktěré filmy s MM asi také dost lidí nedokázalo dokoukat do konce.

Jen připomínám, že náš bývalý spolubydlící Honza "Bob Jackson" Lamram také přečetl/dočetl Odyssea dvakrát.

Svět je plný záhad!

Na závěr vám zazpívám:
I wanna be love by you...bloom bloom, bloo bloom!

j.

macaska řekl(a)...

To víš, milý Anonyme, ani Osvícení nesvítí věčně. Jindy zase přichází zatmění, ale i to je pěkný úkaz. Každý guláš žádá trochu fantazie, každý mistr kuchař mhouří oko nad kuchařským elévem. A pokud se já vyjadřuji jako když pohrabáčem počítáš obratle, neměj mi to za zlé a mhuř, mourku, oči dvě, buď shovívavý, óóó, velký Učiteli a Mágu!!! MM byla černovláska a vzala si život (asi) – možná po přečtení JJ – není to nechutný – ne, není; to je smutný…