Be Kind Rewind

Jak natočit Robocopa bez speciálních efektů?
Jak natočit Krotitele duchů bez speciálních efektů?
Men in Black snadno a rychle?
Pána prstenů s donutem?
Ze dvou hodin se jednoduše udělá pár desítek sekund. Stačí mít Michela Gondryho, Jacka Blacka, Mose Defa a pár dalších. Klikni.

A taky jsem viděl režisérskou verzi Bertolucciho Posledního císaře. Má to pěkných (ta výprava musela stát Never/čti maj/land) a kvalitních 210 minut(viděl jsem to na dvakrát, se zhruba 11 hodinouvou přestávkou). Taky můžu doporučit, ale předpokládám, že už to skoro každý viděl. Teď když už jsem to viděl i já, tak snad úplně každý.

Viděl někdo Pokání? Ano, je to v kinech nějaký čas. Asi je to opět nošení dříví do lesa. Ale když se kácí les, lítají třísky. (Toto záměrně nedává smysl, čtenář je maten zlomyslným autorem.) Stručně: knížka se mi líbila o dost víc, ale film mě nezklamal. Mám za to, že Pokání je nejlepším, co McEwan napsal, a není možné všechno z románu přenést do filmu. Třeba pocit, když jsem to četl v posteli, na kterou svítilo Slunce.

Nakonec pokud budete mít možnost, podívejte se na Control. Je to taky zajímavý, černobílý, retrospektivní, depresivní film o zpěvákovi kapely Joy Division a navíc se tam mluví s místním přízvukem (bonus). Např. Londýn se vyslovuje Lundon. Láska - love je tu luv. Zní to pěkně, když bručíte třeba Aj luv ya. Spodní ret vyleze málem až k nosu (aspoň tak se to má, aby znělo správně dutě).

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

This brings me to an idea:...