Ale to jo, však to byl starej děda :), ale v některých jeho pozdních krajinách si přece zkusil pointilistickou techniku. s vlnama to bude těžký, jedna se přelije přes druhou, mladší pointilista naváže na staršího impresionistu a starší impresionista naváže na mladšího pointilistu, protože ještě neumřel, na pointilistu naváže futurista a jak se rozmáchne z teček mu vznikají čárky, protože auta začala jezdit moc rychle a světlo lampy zastíní moc měsíce a je z toho směsice a všichni mají radost a já taky, že je to Pissaro :)
no ze si neco zkusi, to z nej pointilistu prece nedela, myslim, ze to bylo tak pet obrazu ne :) to se nepocita :D s vlnama to zase tak tezky neni, nema cenu je rozmlzovat, kdyz je stejne pouzivame. i ty. :)
místo kachen jsi měl prohnat husy :) pět? - pět let, možná a chudák Pissaro, kdyby věděl, že ses rozhodl ignorovat pět jeho obrazů :), tak...tak by mu to bylo asi jedno vlny chtějí u státnic, ale na přednáškách je popírají :) - učí nás mlžit a nakonecne řeknou "nemlžte, kdo vás to učil!" :) ale radši přestanu nosit sovy a půjdu spát :)
ano, byl uz velmi star a za rok zvladl maximalne osm desetin az devet destin jednoho obrazu. no stejne. trvam na tom, ze hlavni cast jeho dila je impresionisticka, ergo je to skatule impres. ze si na stara kolena strejchnul neco z pointilismu, z nej pointilistu nedela, stejne jako marcela duchampa nelze radit mezi kubisty, i kdyz namaloval nekolik kubistickych obrazu.
a poznas, co je to za obraz, sovo? aby to bylo zajimave a aby to melo obsah, mysleny komentare, blog, umeni, zivot, svet.
Ano, ano, Pissaro!, ten slavný malíř, do kterého Gauguin (v ještě slavnějším filmu) vrazil na ulici a poznal ho nikoli podle vousiska (za který by si maskérka filmu zasloužila Oskara), ale PODLE jeho OBRAZU, s kterým si to mistr štrádoval v podpaží po ulici té nejslavnější metropole!
ano, ano, obraz je to opravdu krkolomný a ze života jistě vychází, vzpomenu-li si na životní příhody/nehody jednoho člena mé rodiny. Sestup se v jeho případě zrychlil v pád (jak avantgardní) a výsledkem byl kubistický potrét hodný mistra. Hospoda má podle mého přiléhat tesně k terénu, čapí hnízda nebo krtčí nory bych vyhradila jen pro kavárny, čajovny či mléčné bary.
Myslela jsem si, že je umění takto se zřídit, ale své myšlené komentáře jsem si nechala pro sebe. Bylo bezesporu zajímavé poslouchat nářky postiženého na nespravedlivý svět, co staví věčně nějaké překážky do cesty milovníkům ostřejších moků.
a co vlastně ten Marcel maluje - pocity toho malovaného a nebo je to koncept "od-do" a "odkud-kam" viděno/myšleno zvnějšku - "tady všude byl tehdy a tehdy". Se sladkou vzpomínkou na mé příbuzenstvo bych se přikláněla k první variantě.
k jakb: máš pravdu, jsem skutečně novodobý znalec! Ještě jsem zvažovala Courbeta, ;) ale Pissarova vousiska mě přesvědčila a atribuce byla na světě!
16 komentářů:
Přiznám se bez mučení, že se budu muset spokojit s pěti body, ale přidala bych si dalších pět, nebo aspoň čtyři za to, že se mi líbí Banksy :)
Jsi Francouz?
chachá
ano
pro stromy nevidím les
střelím do veverky:
monet?
máme slepé patrony a očekáváme další salvy nepedagogického smíchu :), já a veverka
smích v tomto případě nebyl posměšný. ani výsměšný. smál jsem se radostí ze hry.
ne
ráda věřím :)
Jsi postimpresionista?
Ne
Ted to pujde rychle. Francouz, ne postimpresionista a mam poradny vousy.
Pissaro?
i když toho zas ten postimpr. štrejchnul, ale vousiska teda měl
Ano.
Myslíš? Já bych tvrdil, že byl v té první vlně, na kterou mohl postimpr. navázat. Je mi divné, že by impres. a postimpres. vznikaly současně. Mrk.
Ale to jo, však to byl starej děda :), ale v některých jeho pozdních krajinách si přece zkusil pointilistickou techniku.
s vlnama to bude těžký, jedna se přelije přes druhou, mladší pointilista naváže na staršího impresionistu a starší impresionista naváže na mladšího pointilistu, protože ještě neumřel, na pointilistu naváže futurista a jak se rozmáchne z teček mu vznikají čárky, protože auta začala jezdit moc rychle a světlo lampy zastíní moc měsíce a je z toho směsice a všichni mají radost a já taky, že je to Pissaro :)
no ze si neco zkusi, to z nej pointilistu prece nedela, myslim, ze to bylo tak pet obrazu ne :) to se nepocita :D
s vlnama to zase tak tezky neni, nema cenu je rozmlzovat, kdyz je stejne pouzivame. i ty. :)
místo kachen jsi měl prohnat husy :)
pět? - pět let, možná
a chudák Pissaro, kdyby věděl, že ses rozhodl ignorovat pět jeho obrazů :), tak...tak by mu to bylo asi jedno
vlny chtějí u státnic, ale na přednáškách je popírají :) - učí nás mlžit a nakonecne řeknou "nemlžte, kdo vás to učil!" :)
ale radši přestanu nosit sovy a půjdu spát :)
ano, byl uz velmi star a za rok zvladl maximalne osm desetin az devet destin jednoho obrazu.
no stejne. trvam na tom, ze hlavni cast jeho dila je impresionisticka, ergo je to skatule impres. ze si na stara kolena strejchnul neco z pointilismu, z nej pointilistu nedela, stejne jako marcela duchampa nelze radit mezi kubisty, i kdyz namaloval nekolik kubistickych obrazu.
a poznas, co je to za obraz, sovo?
aby to bylo zajimave a aby to melo obsah, mysleny komentare, blog, umeni, zivot, svet.
a pssst, nerikej nahlas tamjemstvi, ty vis ceho nebo po nas pujdou. slava je vec nebezpecna!
Ano, ano, Pissaro!, ten slavný malíř, do kterého Gauguin (v ještě slavnějším filmu) vrazil na ulici a poznal ho nikoli podle vousiska (za který by si maskérka filmu zasloužila Oskara), ale PODLE jeho OBRAZU, s kterým si to mistr štrádoval v podpaží po ulici té nejslavnější metropole!
ano, ano, obraz je to opravdu krkolomný a ze života jistě vychází, vzpomenu-li si na životní příhody/nehody jednoho člena mé rodiny. Sestup se v jeho případě zrychlil v pád (jak avantgardní) a výsledkem byl kubistický potrét hodný mistra. Hospoda má podle mého přiléhat tesně k terénu, čapí hnízda nebo krtčí nory bych vyhradila jen pro kavárny, čajovny či mléčné bary.
Myslela jsem si, že je umění takto se zřídit, ale své myšlené komentáře jsem si nechala pro sebe. Bylo bezesporu zajímavé poslouchat nářky postiženého na nespravedlivý svět, co staví věčně nějaké překážky do cesty milovníkům ostřejších moků.
a co vlastně ten Marcel maluje - pocity toho malovaného a nebo je to koncept "od-do" a "odkud-kam" viděno/myšleno zvnějšku - "tady všude byl tehdy a tehdy". Se sladkou vzpomínkou na mé příbuzenstvo bych se přikláněla k první variantě.
k jakb: máš pravdu, jsem skutečně novodobý znalec! Ještě jsem zvažovala Courbeta, ;) ale Pissarova vousiska mě přesvědčila a atribuce byla na světě!
Okomentovat