Dopis

FIDE zveřejnila novou tabulku nejsilnějších hráčů. Není žádné překvapení, že z prvního místa kraluje Vishi Anand, který má jako jediný elo přes 2800. Podařené výsledky vynesly na páté místo mladého Nora Carlsena, je to obdivuhodný šachista. Náš nejlepší hráč David Navara si stojí na slušné pozici, těsně se vešel do první padesátky. Kdeže loňské sněhy jsou, když se pohyboval na hranici první desítky. Přesto je to stále vynikající hráč.
Dostal jsem jeden z těch nesmyslných emailů "když to pošleš dalším pěti lidem, splní se ti přání střední úrovně, když deseti, tak o něco náročnější, a když to pošleš víc jak tisíci lidí, staneš se králem vesmíru". Mým dobrým zvykem je takovou poštu okamžitě mazat, ne však tentokrát. Pustil jsem se do vyplňování otázek. Seřaď zvířata: Kráva, Tygr, Ovce, Kůň, Prase. Moje úvahy šly asi takto: jsem prase? ani ne, ale mám rád tygry, jsou silní a mají stejnou velikost nohy, jenže oni nemusí shánět boty. Velikost nohy jsem měřil v ZOO Brno. Tak je dám na první místo. Nejsem sice prase, ale mám rád vepřové řízky. Hm. Ale kůň je vysoký a jezdil na něm Vinnetou, Aragorn a dokonce i Masaryk. Blablabla. Podobně racionální důvody jsem volil a zjistil následující:

1) ve čtvrtek pátého se mi nesplní žádné přání

2) můj život je daleko a je modrý

3) moje osobnost se nejlépe dá popsat slovy „pouští chlupy“

4) moji nepřátelé mají nechutný ocas

5) můj přístup k sexu: nepiji

6) můj život se nezlepší

Inu, co se dá dělat. Teď je tu čas báječných esejů.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Fifi, ty jsi to nedělal spontánně. Jinak bys nikdy nenapsal, že je moře modré, a je daleko. Připomíná mi to, opět, našeho přítele Russella. Ty vůbec nejsi romantik! moře je třeba...krása, otevřená náruč, všepohlcující síla. ...