Fikce nefikce

Sledoval jsem několik sérií seriálu přátel a mám zde drobné doznání, od plic nemám rád Rachel. Je to imaginární postava, ale ve své současné osamocenosti a otrávenosti z esejů nabývá pro mě skutečných obrysů. Ale to je jen tak na okraj, když už, tak už, nabízí se otázka, kdo je vaším oblíbeným fiktivním hrdinou? A kdo nejméně oblíbeným?

Náš vládní systém má mnohé mouchy a dokonce zjevně i jiná zvířata. Rozum mi stojí nad tím, proč Schwarzenberg platí Čunkův audit, a jak je možné, že on je zpět ve vládě. Proč je tam tak rychle? Neměl by počkat na výsledky nezávislého auditu? A bude audit nezávislý, když ho platí hrabě? Výsledkem pro mě je, že Čunkovi nevěřím. Tohle mohlo být provedeno dávno z iniciativy samotného Čunka. Ale na druhou stranu neznám detaily, takže mluvím spíše o dojmech, než o faktech. Ve srovnání se Zimbabwe se zaobíráme srandovními problémy. Mugabeho strana, zdá se, prohraje/prohrála volby. Jeho styl vyjednávání je prostý. Buď beztrestnost pro něj a stranické špičky nebo vyhlásí výjimečný stav a volby zmanipuluje. Ano, máte pravdu, toto není vyjednávání.

6 komentářů:

juanlem řekl(a)...

Oblíbení:
Ijon Tichý, hvězdný cestovatel
Jim Hacke, ministr a později premiér
Sir Humprey Appleby, stálý tajemník
Bernard Woolley, osobní asistent
Mistr Yoda, srandovní skřítek
Spolek mágů Neviditelné Univerzity
Seržant Karotka, desátník a později seržant
Kníže Alexej, kníže
Aragorn, aragorn


Neoblíbení:
Rachel, přítelkyně přátel
Anakin Skywalker, zdatný šermíř a pilot

juanlem řekl(a)...

Myslím, že to zaslouží po zralé úvaze další úpravy, takže toto je jen první vývojové stádium.

Anonymní řekl(a)...

a kdy už tam dáš ten tibetskej test?

juanlem řekl(a)...

ty neumíš číst kozo?

Anonymní řekl(a)...

tak dobře. můj největší oblíbený fiktivní hrdina jsi ty.
(co to je vůbec za divnou větu)

Anonymní řekl(a)...

muj taky!