Chodí čtenář okolo, nedívej se na něho

Kdo by tomu věřil, od poslední čtenářské ankety je to právě měsíc. A proto, pravidelná pětková anketa je tu.

Co právě čtu?

11 komentářů:

macaska řekl(a)...

Tak momentálně aktuálně zrovna teď a včil čtu pohádky:
O třech podivných tovaryších (autor Václav Tille asi není zrovna nejznámější, ilustrace Jaroslav Panuška) a píše se tam, že "Král má takovou zahradu, co do ní všechny ženichy věší, když mu nesvedou tři kousky. Už skoro na každém stromě visí jeden, a král se tam pak v chládku prochází - ale teď je mrzutý, že už dlouho žádný nepřišel."

Toto ryze veselé čtení prokládám ještě veselejším: J.W.Burrow, Krize rozumu. Evropské myšlení 1848-1914

pak kousky z Gombricha: The Preference for the primitive : episodes in the history of western taste and art

Goethe (o trochu známější než Tille): Faust

šlus minus plus

Anonymní řekl(a)...

Huchu, moje dobrovolná osamělost dospěla tak daleko, že jsem se nejen rozhodla odjet do Ameriky, ale dokonce i čtu tvůj blog. Takže co čtu.
Irigaray on the problem of subjectivity, Reading and Rethinking th Subject in Luce Irigaray´s Recent Work, The Sex of Nature:
A Reinterpretation of Irigaray’s
Metaphysics and Political Thought, Irigaray: Ce sexe qui n´en est pas un, Derrida: L´écriture et la différence. No jo, nuda pruda a taky připravuju kapitolku "ontologie". Brzy se těš na důkaz v podobě příběhu o stydkých pyscích.
ahoj

Unknown řekl(a)...

James Joyce, Ulysses
to koukate co? ja taky a nedobrovolne
A moje pravidelna kazdodenni cetba, kterou mam stal pri sobe: nemecko-cesky, cesko-nemecky kapesni slovnik...nejen na cesty
a fahrplan marburgu, ale vyznat se v tom je umeni; v hromadne doprave (a vlastne ve vsem) je tu uplny chaos, proste tomu chybi jakakoli logika, ale to uz trochu odbocuji
Tak tschuss

macaska řekl(a)...

A která z těch knih je nejnapínavější?

juanlem řekl(a)...

Tak jo. Já právě docmrndal Husserlovi Karteziánké meditace. Teď začínám Dennettovo Consciousness Explained. A do toho oddechuju mezi roklinami a rozsedlinami a jinými útvary. Kdo zná všechny ty slovíčka? Kdo je vůbec má znát? Pro toho, kdo to neodhadnul - LOTR Two Towers.

Anonymní řekl(a)...

Minule když jsem se pokoušela číst karteziánské meditace, měla jsem po prvních deseti stránkách dva měsíce angínu. A ty?
ps. ad macaska: žádná. Mé knihy se vyznačují tím, že žádná z nich není nejnapínavější.
Dnes jsem se zaregistrovala do fanklubu Hanson. Můj profil si můžete prohlédnout na http://www.hanson.net/site/hanson/profile_view/108827 , uvidíte tam mimo jiné (jste-li stejně vášniví fanoušci Hanson jako já), že jsem se pokoušela upozornit svým datem narození na to, že jsem o pouhé dva dny mladší než můj oblíbenec Taylor...to je asi nějaký znamení, co. Uvidíme, co z toho bude...
mmmmbop

Anonymní řekl(a)...

http://www.hanson.net/site/hanson/profile_view/108827
takhle to je. na konci je číslo 108827. wow, tolik fanoušků hanson....

macaska řekl(a)...

Mé tušení o identitě kozy bylo správné. Kozo, jsem ráda, že Ti můžu tykat. Jsi tak mladá, kozo, a sečtělá a hudbymilovná. Na takovou kozu, radost pohledět!

Anonymní řekl(a)...

Identitě?
zaregistruju se tedy na googerblogger, abych měla tu "identitu" pojištěnou. Teď jak jsem osamělá, pořád se někam registruju, asi abych si našla alespoň virtuální komunitu. No dobře, nebudu už pořád otravovat s tím, že jsem osamělá.
Každopádně - díky. Mladá, sečtělá, hudbymilovná, to mi snad i zvedne náladu z té včerejší soukromé (já a hanson + víno) párty.
tak ahoj.

Anonymní řekl(a)...

Ještě mi toho spousta zbyla z poslední ankety, takže zmíním pouze nové přírůstky:

1) Petr A. Bílek - Hledání jazyka interpretace (čtení o tom, jak se dá číst)
2) Haruki Murakami - Norské dřevo (konzumací odborné literatury na mě vždycky přijde touha po nějakém fikčním světě; a taky chci vědět, jestli si ten Japonec zaslouží tolik chvály)
3) Ivan Blatný - Stará bydliště (pravidelná dávka emocí)

Anonymní řekl(a)...

Tak to bude nuda:
Hager, Paul:“Lifelong Learning and the Contribution of Informal Learning“
Usher, Robin:“Lifelong Learning in the Postmodern“
Bjørnåvold, Jens: The learning continuity: European inventory on validating non-formal and informal learning
no prostě samý learning, chvála bohu, že existují Hospodářské noviny