Do města

Dnes jsem vyrazil pěšky do města. Nechtěl jsem jít sám, proto jsem se dohodnul s Tím, který je Nor Norů (Helge). Ukázal mi novou trasu, která zahrnuje místní highlights: výhled přes hrad, záliv až k pahorkům v Lake District; část cesty vede kolem kanálu, který dříve byl využíván k transportu lina, dnes se po něm vlečou - chodec na břehu je při normální chůzi přirovnáván k vichru - dlouhé nudlolodě s nízkým ponorem. Po cestě jsem dospěl k tomu, že Anglie je nejsnadněji identifikovatelná země. Myslím, že málokdo by podle foto nepoznal, o jakou zemi jde. I ten kanál. Všechno je to někdy až moc anglické, jako kdyby to postavili pro turisty bažící po anglickosti. Nejbizardnější, co jsem tu viděl, je pokus o anglický funkcionalismus - podle plánů by jeden hádal čistý funkcionalismus, jenže ono je to postaveno z kamenných kvádrů jako všechno ostatní. Doufám, že foto brzo doplním.

Samozřejmě, že dnes opět silně foukal studený vítr. Moje hlava je profouknutá přesně jako to, co je hodně profouknuté. Profouknuté tak dokonale, až to doopravdy bolí.

Žádné komentáře: