Za co?



Ano, je to tak. Je třeba se s tím vyrovnat. Rosa hrát na Euru nebude. Co zkusit překvapivý tah a povolat Rosiho? Podobnost jmen by mohla soupeře zmást a kdyby Rosi nastoupil s papírovým pytlíkem na hlavě, mohlo by to funguvat, ať nežeru, prvních 36 vteřin. No ne?! Dobře, ne. A jestli jsem někdy trapný, ať se propadnu. Ale ne příliš hluboko.

A malá soutěž - poznej náměstí. Dnes je to den plný poznávaček. Dvě jsou až dost.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Co se týká povolání Rosiho, jsem za!! On hraje fakt skvěle!

macaska řekl(a)...

1. Florencie, nám. Zvěstování PM
2. Řím, Kapitol

juanlem řekl(a)...

Strucne a jasne?! Kdo se prihlasil pod nickem macasky?

macaska řekl(a)...

že by macaska v přerodu?
zatím v larválním stadiu
v hodinách biologie se mi však vždycky víc zamlouvalo "stadium imago"
a mezi tím je kukla

"kukla
i magor v kukle
kuknul"
autor: larva vykuk

Rosinator řekl(a)...

máte štěstí, že mě sluníčko nabilo endorfiny a jsem naprosto vyrovnaný a šťastný. Nějaké narážky, menší či větší sportovní (fotbalové) tragedie mě nemůžou rozhodit!