Trik se sebe/vraždou

Viděl někdo film The Prestige (Dokonalý trik)? Slyšel jsem o tomto filmu samé dobré zprávy, ale výsledek mě trochu zklamal. Je zajímavé sledovat zákulisí kouzelníků, to ano, ovšem jen do chvíle, kdy David Bowie alias Nikola Tesla vytvoří duplikátor/teletransportér. Toto řešení mě opravdu zklamalo. Čekal jsem, že scénárista s režisérem vymyslí něco zajímavého a překvapivého. Tohle bych přímo nazval odfláknutý konec.
Nevadí, jedna věc mi není jasná. Hugh Jackman alias Danton je tam vrahem nebo sebevrahem? Pokaždé během představení, po použití duplikátoru, zabije výslednou osobu. Je to vražda nebo sebevražda? Co myslíte?

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Jde o jasnou sebevraždu vraždou. (Komu tato právní formulace není jasná, nechť zavolá do Prahy velkému AD/GR, odborníkovi na hroby).

Dokonalý trik mne taky zklamal. Nijak mne neuchvátil ani adorovaný obraz cylindrů v krajině; ani velké překvapení na závěr; ani ani. Však Dejvid Bouví jako Tesla je fakt s-t-a-r-m-a-n!

(Ta parodie na DB je fakt dobrá. Kde ti dva vzali? Jsem z nich unešen téměř jako ty desítky postávající fanynek ve svetříčcích.)