Slunce a sport

Tento týden se překvapivě daří udržet teplo, slunečno a i vítr se mírně utišil. Nevím, kdo to zařídil, je to koneckonců jedno, patří mu dík. Mám na tom jistě i svůj malý podíl, přál jsem si to, seč mi síly stačily. A protože je potřeba toho náležitě využít, byl jsem hrát fotbal – velký fotbal jedenáct na jedenáct. Začal jsem na pravém beku, po chvilce se přesunul na defenzivní štít a skončil na hrotu útoku. A abych byl upřímný a nic neskrýval, byl jsem záhy nejlepším střelcem svého týmu. Podařilo se mi brankáře po velkém úsilí překonat dvakrát, a neskromně se nestydím zdůraznit, že můj druhý gól byl vítězný. Dodávám, že týmy byly národnostně pestré – Rusko, Řecko, Belgie, Itálie, Indie, USA, Česká Republika, Španělsko, Norsko, co si vybavuji. Angličané byli mezi námi asi dva nebo tři, takže to odpovídalo i poměrům v nejvyšší anglické fotbalové lize.

Dnes ráno jsem vyzkoušel nový sport – aeroball. Slyšel někdo o tom? Já přiznávám, že až zde poprvé. Hraje se na velké trampolíně, nad níž jsou čtyři kóje, každá s malou brankou/košem/dírou. Každá kóje je obsazena jedním hráčem; hráči naproti sobě hrají spolu proti zbývajícím hráčům. Cílem je dát gól do soupeřových branek, hraje se s normálním gumovým míčem. Kóje mají vysoké bariéry, proto je třeba skákat vysoko, aby bylo možné blokovat/bránit a střílet/útočit. Hra je to velmi zábavná a současně velmi vyčerpávající. Přesně pro ty, kteří zoufale se snaží najít zbytky své mizející fyzické kondice.

Žádné komentáře: