MU

Premier league, místní nejvyšší fotbalová liga, dospěla ke svému konci. A byla to podívaná. Chelsea a Manchester United se prali o vítězství až do posledního zápasu, veselejší jsou nakonec hráči, kteří to mají do Lancasteru blíže. O titulu nakonec rozhodlo pouze skóre, oba týmy mají stejný počet bodů, bohužel Reading s Markem Matějovským sestoupil. Jsem si jistý, že tohle mi bude chybět: bar narvaný k nedýchatelnosti, každý druhý/á v dresu oblíbeného týmu a povyk, nenene, POVYK. Když Manchester vstřelil první gól, téměř všichni - dobrých (i špatných) 70 fanoušků - vyskočili a z plna hrdla zaječeli. Málem jsem jednu dostal, protože jsem zůstal sedět.

Fotbalový bonbónek. Jak je tohle možné? Sledujte pozorně dráhu míče.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ty jo, Fifi, jak je možný, že ten míč letí tak nakřivo?

macaska řekl(a)...

Není to příliš k tématu, ale dnes jsem se na peróně svitavského nádraží setkala s fotbalovým fanouškem. (to, že jsem cestou na nádr. vytahovala z trnového křoví asi 11 letýho kluka, nechám stranou, šoupli ho tam "starší kamarádi")
Fotbalový fanoušek:
oslovil mě sám, prý mě zde viděl už včera (jak lépe začít konverzaci) - já ho taky viděla, ale na Velázquezově obraze, to jsem mu zatajila. O té vraždě jste slyšela? (trochu mi zatrnulo, ale na nádr. jsou lidi, tak klid), jsem ten Absolon (já nic), ta vražda - skin mu zabil bratrance; ano, pan Absolon byl Róm, měřil 150 cm (ty vlasy mě zvětšujou, dám se ostříhat - skutečně vypadal trochu jako performer Váša, co nechce Landu v ND Brno), je mu 38 let a svěřil se mi, že by chtěl ještě deset let vydržet.
Jenže!
Včera vykouřil 40 cigaret, dnes (bylo před druhou) už má osm piv (mimochodem jeho ručky byly zakrslé, celkem asi šest prstů - práci mi nedaji, chtěl jsem šroubovat, musí se tam sedět, nedosáhl bych na stůl, stát nemůžu, mám potíže se zádama, po učňáku jsem ležel 8 měsíců ve špitále - ledviny, pak mě šoupli do invalidního důchodu) - jeho kamarád se jednou večer napil (trochu samozřejmě) a ráno už se neprobudil. Bylo mu 40!!! Mě je 38, řekla byste to do mě (bráním se, to já nikdy neodhadnu; ptal se mě ještě 2x). Musím to zarazit (myslel to pití), po chvíli říká, maminka mi říkala, chlapče, musíš to zarazit a myslela to pití. Včera jsem vyhrál 3000,- (fotbal, sázka), vzal si 300,-, zbytek dal mamince, splatil sekeru v nádražní hospodě a dal si pár piv, aby hospodské udělal radost, protože ona je hodná, ona ho chrání před skinama. Prý si nedovolí, "voni si nejsou jistí". Bydlí s maminkou v bytě 4+1 (3 lidi). Především tvrdil, že se nudí, jediný, co mě zajímá je fotbal, ženskou nemám, práci taky ne, ptám se: kamarády? jeden umřel, druhej mu nekoupil pivo, tak se rozbratřili.
Vyučen v Ústí nad Orlicí.
Obor: zpracovávání bavlny.
Pan Absolon.

juanlem řekl(a)...

S tim míčem: ja to važne nevim, chtel bych to vedet, ba co vic, chtel bych to umet.

Anonymní řekl(a)...

ty jo !