Německo II.



Je velký rozdíl v tom, když se jeden dívá na reprodukci nějakého díla, a pak bezprostřední zážitek s dílem. Zkušenost takového druhu se mi naposledy potvrdila v Kolíně nad Rýnem (který je městem i řekou /přidávám vlastní obrázek opěrného systému katedrály/) s obrazem Gerharda Richtera Ema. Pokud to srovnám s tematicky stejným obrazem vtipného Duchampa, pak Richterův je obraz je ... (návrhy do komentářů, děkuji). Radím, pokud budete mít možnost, neváhejte a zajděte si to taky ověřit.

Přátelé, Rosa už běhá a vypadá to, že by snad i mohl stihnout Euro. Modleme se!

55% voličů Labour Party žádá odstoupení premiéra Gordona Browna. To není zrovna lichotka. Uvidíme, jak se situace vyvine, konzervativci už zuby skoro dobrousili. Tony Blair je Tony Blair, to se holt nedá nic dělat.

Do nevyhlášené ankety Co právě dělám? odpovídám: "peru".

9 komentářů:

juanlem řekl(a)...

můj návrh je: smyslnější, více erotický a jednotný (časově).

Anonymní řekl(a)...

Já právě taky peru a navíc se mi podařilo proniknout do ovládání iPod Shuffle. Nebylo to nic jednoduchého, když jeden není zrovna moc bystrý... :)

juanlem řekl(a)...

si preskocil do moderniho trendu? neni to zlocina proti pravidlu cena/vykon?

Anonymní řekl(a)...

Kdepak, to si koupila T. A ne pro sebe, ale jistého D. (ale nikoliv pro mě). Jinak jsme se s tim ovládáním mořili asi tři hodiny a ne a ne na to přijit. Říkal jsem jí, vždyť jsem viděl desetileté děti, jak si s tím hrají. Musí to být jednoduché. Běž ven a jedno mi přiveď. Přece Apple neporazí dva vysokoškoláky!! Přišel jsem na to až druhý den. Vlastně ne já, ale moje N. a to se prohlašuje za absolutního technického antitalenta. Je to tak jednoduché, až jsem se zastyděl.... :) Prostě někdy je lepší méně myslit a více se nechat vést intuicí...

Anonymní řekl(a)...

Rosa sice běhá, ale špatně. Operace šlachy se nepovedla a tak mu ji budou znovu operovat v Anglii. Na Euru hrát nebude - dnes to řekl v televizi.
Zdráví děda z Týnce

Anonymní řekl(a)...

Rosa sice běhá, ale špatně. Operace šlachy se nepovedla a tak mu ji budou znovu operovat v Anglii. Na Euru hrát nebude - dnes to řekl v televizi.
Zdráví děda z Týnce

Anonymní řekl(a)...

Rosa sice běhá, ale špatně. Operace šlachy se nepovedla a tak mu ji budou znovu operovat v Anglii. Na Euru hrát nebude - dnes to řekl v televizi.
Zdráví děda z Týnce

juanlem řekl(a)...

Ano, slyšel jsem to. Je to smůla smůlovatá, bez něj bude náš tým podstatně slabší.

macaska řekl(a)...

Úvoz děkuje za polhedný pohled!
A k tomu "schodištnímu aktu" - kdo by obdivoval krabici, že. :)
Smyslnost se s vtipem nikdy moc ráda neměla.
Dokladem toho může být Le Fauconnierova L´Abondance (1911, tuším) - hojnost, plodnost, nahá žena dítě, ošatka s ovocem, vzadu kostel, myšlenky, ale lomené do faset - výsledek tak trochu úsměvný
Koule je přece dokonalá, organická, demokratická :), jehlan už má hlavu státu se spoustou více či méně podřízených nohsledů, krychle - vláda osmi - to všechno působí dojmem organizace - umělé organizace, a tak je koule organická a vše s hranami anorganické, a pak Worringer napíše na toto téma celou svou slavnou disertaci Abstrakce a vcítění, kdy ti, co mají důvěru v svět, vytvářejí díla "naturalistická" (antika, renesance); ti, co se světa obávají mají tendenci k abstrakci (orientálci, středověk, něm. expresionisté :))
A je to. + a -, hrana a oblina, tvarová psychologie