5.5. 08 s anketou

Kola blogu se točí nezastavitelně dál (přesněji - dnes se po odmlce opět roztáčí), a protože je dnes pátého, všichni stálí návštěvníci už se těší na anketu Co právě čtu?

Ještě jednou děkuji Rosimu za to, že podržel prapor, když jsem relaxoval ve slunném Hesensku. A to bych si neodpustil (a vy s dovolením prominete): k..vadop.d..esakr.prácebychsenatovys..l je tady zase zataženo.

6 komentářů:

juanlem řekl(a)...

anketa se rozjela. proto přidávám alespoň jeden kousek, aby to nebylo tak opuštěné.

James Giles, No Self To Be Found.

a vlastně můžu odpovědět za drahou mou, takže ta pořád čte James Joyce, Ulysses.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, jsem rád, že jsi se v pořádku navrátil z Teutonie.


G. Sartori:Pluralismus, multikulturalismus, přistěhovalci

Taylor: Multikulturalismus

M. Kundera: L´ignorance

Anonymní řekl(a)...

Taktéž blahopřeji k úspěšnému pšesunu od Sasů k Anglům!

Moje knihy:
Havel: Ztížená možnost soustředění
Durych: Rekviem

Rosi

macaska řekl(a)...

Je teplo, vše kvete - i obchod - včera mě zastavila kamelotka - "Dobře se to čte, slečno, podpořte hendikepované, časopis jen za 30,- pro každou moderní ženu - název: Úžasná (s obrázkem Terezy Brodské na titulní straně: Módní trendy ignoruji. Mám svůj styl" Další články pro moderní ženu: "Aby nám to v létě slušelo, Pro naše nejmenší, Nebojte se veselých barev, Péče o ruce a nehty, Jak na vystouplé bříško, Kalorie a jejich skryté formy, Denní energetický příjem a výdej, Z historie obezity - Starověká Čína, Kuchařka, Zahrada není jen dřina, ale především místo pro odpočinek, Co si dáme na balkon?, Den sekretářek, Lázně, Thajsko, Máme doma potkana, Vývoj muže, Metla soutěživosti, Něžné jarní probuzení v hotelu, Hotové dorty s sebou, Správné držení těla, Cvičení s polštářem, Druhá míza, Proč vám lže?, Z čeho se skládá předehra, Soutěžní křížovky, Dětský horoskop") - takže to je profil zájmů moderní ženy. Tečka.
Paní kamelotka se pak se mnou asi 20 minut procházela podloubím svitavského náměstí a vyprávěla mi svůj životní příběh. Trochu kruté, ale do detailů nebudu zabíhat. Byla na antidepresivech.

co skutečně čtu:
W. Rubin: Primitivism in the 20th century art

K. Sklenář: Bohové, hroby a učitelé. Cesty českých spisovatelů do pravěku

M. Pachamnová: Milada Marešová, malířka nové věcnosti

oběžnice: Dostojevskij, Zločin a trest
Baudelaire, Malé básně v próze (ty jsem dnes předčítala nahlas našemu kocourovi, doteď spí)

Unknown řekl(a)...

S Ulyssesem jsem sekla, prodrala jsem se kousek za pulku, snad nekdy priste. Proste nemam na slavnou a nejen krasnou MM.
Ted prichazi cas na dalsi tlustoknihu: Doris Lessing-The Golden Notebook, sice je to pry tluste ale ctivejsi nez Ulysses (co ne?)ale vtipnejsi pry ne (slova zdejsiho profesora a odbornika na Joyce a Miltona)

Unknown řekl(a)...

5.5.08 a hlavne bylo Cinco de Mayo! Viva Mexico!