Svaly se blíží

Přátelé, zhlédnul jsem další ne zcela povedený film o životě umělce. Tentokrát to odnesl život Artemisie Gentileschi (mimochodem jedno z jejích velkých pláten visí v MG v Brně, kdo do komentáře napíše jeho název, bude považován za intelektuála). Přiznávám, nedíval jsem se na to v nejlepším rozpoložení (měl jsem místo hlavy meloun).

Mám momentálně sportu, až si říkám, jestli to není nezdravé. Popravdě, cítím snad každý sval na těle při libovolném pohybu. To je zábava. Nevěřil bych, že jich mám tolik.

4 komentáře:

macaska řekl(a)...

Zuzana a starci, 1649
jenže já jsem ve výhodě, takže to neplatí; ostatně dnes jsem dostala dopis, kde mi jeho autorka vytýká "divné formulace" a doporučeje "více číst". Problém bude asi v tom, že dotyčná a já čteme každá docela jiné knihy.
Takže intelektuála musím hodit s díky do zelí, hlavkového.

juanlem řekl(a)...

a o co slo? ze by zena, ktera ma vazne osobitou dikci?

juanlem řekl(a)...

a hele, treba prorazis. videl jsem film surf up, ano videl jsem tu hodne filmu, a v tom filmu hlavni postava, mimochodem to byl vazne cool tucnak, chvili jsem si rikal, jestli by nebylo cool byt tucnakem nebo alespon jackem johnsonem, a ten tucnak rikal: "hey, bro, let me be me"

tomu rikam slovo do pranice

macaska řekl(a)...

jestli myslíš, že to byla dáma alias "pom. máslo", tak ne-e :);
určitě prorazím, mamce se do korespondence podepisuju: me-e :)

cool goat
on the board of the boat
boat of steam
in london dream

me-e