Pod postelí

To se jednomu poštěstí. Mr Webber při vystěhovávání domu, který zůstal po jeho dědovi, našel papírovou krabici. Pamatoval si, že vždycky bývala pod dědovou postelí. Uvnitř je zlatý pohár starý 2 500 let. Kde se vzal, tu se vzal; nikdo nemá tušení, jak se takový předmět dostal do dědečkova majetku. Čert to vem, takový předmět odborníci z Oxfordu, kteří ověřili jeho pravost, odhadli zhruba na 100 000 liber.

Co se válí pod postelí vám?

A s pravdou ven, já tam mám špinavé prádlo. Kolik kdo za něj dá? Já zhruba pět liber a udělám z něj čisté. Tak jo, hurá do prádelny.

6 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Nic, moje postel sahá až k podlaze, ale kdyby nesahala, tak zřejmě chuchvalce prachu a prázdné igelitové tašky, no fuj

macaska řekl(a)...

Já tam mám žlutou tužku (asi dvojku). Zrovna dnes jsem se na ni dívala. Říkám jí: "lež a čekej tady na paničku. Vrátí se ti po víkendu a zase si tě nebude všímat."
Napsala: "OK", zvedla palec, zavrtěla grafitem a usnula.

Cesta autobusem byla delší - bohužel jsme čekali, až se uvolní silnice po nehodě - auto převrácené na střechu - stáli jsme - jeden muž vystoupil a šel pěšky: "víte, mě se jedná o čas", omlouval se řidiči. Nabrali jsme ho asi za deset minut. Čekal na zastávce.

V Jevíčku jsem dnes za městem potkala ještěrku. Málem jsem na ni dupla. Buď se vyhřívala, nebo umírala. Nerýpala jsem do ní klacíkem, není mi deset. Koukala na mě a já na ni. Naprosto se neobtěžovala s nějakým leknutím. A trvalo to dlouho...

Anonymní řekl(a)...

Mám pod postelí dvacetikilovou činku. Cena jen za materiál....bratru dobrejch 40 korun! Ale samozřejmě raději počkám, až odborníci z Harvardu potvrdí její pravost..

Rosinator řekl(a)...

Doma mám pod postelí dvě osobní váhy. Zajímavé je, že na jedné vážím 75 Kg a na druhé 80. a v Praze mám pod palandou šuplík a v něm čisté prádlo. Ale důležitělší je, co je nade mnou... Luděk. (ještě jednou zdůrazňuji - palanda). A ne Daniel PaLanda.

juanlem řekl(a)...

Tak by me zajimalo, jak by odbornici ohodnotili tve dve vahy, rosi. a co ludek? ma svoji cenu?

svadi me to rici: kazdy ludek ma svou cenu. Ale neni ludek jako ludek!

Rosinator řekl(a)...

Vzhledem k tomu, že mám obě váhy pod druhou postelí, tak jsem Luďka ještě nevážil, takže ani nevím, jakou má cenu. Ani nevím, za kolik se teď Luďkové prodávají....