Roses

Drobná zpráva o dění v Lancasteru.

O tomto víkendu proběhlo prestižní klání mezi Lancaster a York University, které má bohatou tradici. 44. sportovní utkání pro sebe o pouhé dva body urval hostující York. Podrobnosti zde. Výpis sportů je obdivuhodný.

Viděl jsem rugby, fotbal a šerm. Fotbal nebyl příliš záživný, kvalita spíše horšího průměru. Za to rugby bylo kvalitní (i proto, že mu vůbec nerozumím), jednoznačně nejvíce diváků sledovalo právě rugby, atmosféra byla skvělá - zpívání, hlasité povzbuzování a do toho piknik a barbecue.
Šerm jsem nikdy nesledoval, neznám příliš pravidla, ale byla to zábava, ovšem do doby, než nastoupil juniorský reprezentant Velké Británie Gardner. Hned bylo po legraci. Soupeře drtil, až zesměšňoval. Jako kdybych já měl hrát šachy proti Kasparovovi. Pár tahů se to dá, ale pak už je to jen otázka času. Minut, kdybych dlouho přemýšlel nad každým tahem.

Mám za to, že by bylo velmi vtipné zavést podobná klání mezi katedrami nebo fakultami v Praze a v Brně. Řevnivost by byla obrovská, nemyslíte?

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Já si myslím, že něco podobného už možná existuje. Ruzné universiády apod. Většinou to zaregistruji, až když je po všem. Každopádně vědět, že se tam rozdávají uzenky, už barvím vlajku!

Anonymní řekl(a)...

Můžeme si to zorganizovat sami, co říkáte? UK vs. MU o prázdninách bysme tomu mohli vyhradit jeden víkend!

Rosi

juanlem řekl(a)...

Věřím, že by to bylo opravdu zajímavé, ovšem neumím si představit, kdo by to organizoval.