UK-1-Lancaster

První ucelená.

Po prvních pár dnech mám následující zjištění. Klišé tradující se o Anglii a Angličanech se zakládají na pravdě. Tak především prší. Prší, prší a prší. Leje, a pak zase chvíli prší. Právě teď náhodou prší. Kdo viděl alespoň jeden díl Jistě, pane ministře, jistě tuší, jak silný a láskyplný vztah mají místní jedinci a jedinkyně k byrokracii. Když jsem dorazil na campus (čti kémp-s), po menším bloudění až ke správci koleje, dostal jsem obdivuhodně tlustou obálku formátu A4. Na pokoji jsem ji s nadějí ve všemožné dary rozbalil a vykoukly na mě modré, fialové, růžové, žluté, zelené a bílé formuláře. Formuláře na všechno, od registrace na univerzitě po získání karty na fotokopírování, vše v několika variacích. Dále např. formulář na vystavení knihovní průkazky. K tomu potvrzení o vystavení knihovní průkazky. Plus potvrzení o převzetí knihovní průkazy.

Ano, je v tom rozdíl.

První dva formuláře žluté, třetí zelený. Naštěstí už jsou všechny tam, kde mají být – v rukou (již) veselých a šťastných místních úřednic.

Pro dnešek dost a příště o jídle.



PS: mezi linky jsem zařadil odkaz na fotky.

Žádné komentáře: