Vyber most






Který z mostů je vaším favoritem?

Já mám za to, že poslední typ "Futurama" je horkým favoritem.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Já jsem ze starý školy. Mně se líbí most číslo 3.... Já jsem prostě romantik....

Rosinator řekl(a)...

Což mosty, ale! Dneska jsem v menze potkal Davida Navaru! a zadruhé jsem se dozvěděl, že McEwen napsal libreti opery. Co Ty na to, Filipe?

macaska řekl(a)...

Jsem pro most č. 1 (91) aneb Když se slunko schová pod mostem

Za Jevíčkem je taky pár technický trosek. Mosty, co nic nespojují. Zbytky Hitlerovy dálnice. Pracovali na nich ruští zajatci, co svorně pomřeli na tyf. Pohřbili je za město. Dokonce za ty mosty, až někam do lesů.

Náspu u mostu se říká Autostráda - z původní dálnice, co měla spojovat Vídeň a Vratislav, zůstalo jen hřišťátko, kde já jsem sbírala olovnatý podběl barvy žluté, zatímco brácha kroužil kolem v Škoda 1000 MB barvy zelené.

Anonymní řekl(a)...

Mně se líbí č. 2.

Anonymní řekl(a)...

mě se líbí poslení páč je to podle mě trubka a né most a stejně nejlepší sou starý teplovody.