Platón

Ještě stále probíhá anketa o nejoblíbenější šachovou figurku. Čeká se, až se vyjádří Vladimír. Slíbil, že to bude už brzo. Příležitosti využijte i všichni, kdo jste ještě nehlasovali! Mezi tím vyhlašuji novou anketu, a ano - týká se Platóna.
Otázka: Jsou dějiny filozofie pouhé poznámky k Platónovi?
Odpovědi zasílejte na uvedenou adresu nebo na korespondenčním lístku. Nudná možnost je napsat odpověď do komentářů, ale i to se počítá!
Možné odpovědi:
1) Ano.
2) Ne.
3) Nevím.
4) Je mi to jedno.
5) I kdyby, tak co?
6) Platón nikdy neexistoval, všechno je to podvrh.
7) Vysvětlete pojmy JSOU, DĚJINY, FILOZOFIE, POUHÉ, POZNÁMKY, K, PLATÓN.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

já dávám svůj hlas odpovědi 4 a 5, myslím že je to tak fifty fifty. Ale abych nebyla za úplného ignoranta, tak spíše se přikláním k odpovědi 5.

e.

Anonymní řekl(a)...

Ad šach.anketa: Má nejoblíbenější šachová figurka je ten černý úplně vlevo (bez ohledu, zda s ním hraji či nikoliv).

Ad Platón: Přestože příliš nerozumím pojmu "poznámky", přikláním se radikálně k "ano", i když teď teda "nevím", možná že nakonec "ne", ale to teda zase "ne"! Každopádně "jedno" musí být jasné: kdyby "ne", tak co? A pokud "ano", tak co? Ale jedno mi to teda není, to teda zase "ne".
"Ano", to teda "ne".

Anonymní řekl(a)...

Cítím se trochu diskvalifikován z této otázky, protože jsem Platóna nečetl (ano, správně, já jsem nečetl Platóna) a už z toho je zřejmé, že neznám ani dějiny filozofie, takže bych se k tématu vlastně vůbec neměl vyjadřovat, čehož jsem nedbal, udělal to, a to sice v jedné větě, která se však zkládá z úctyhodného počtu (56) slov.

Anonymní řekl(a)...

Někdo ať se postaví na stranu Platóna! No tak! A Erwe nezbývá, než ti Platóna doporučit. Nezklame, poteší a překvapí! Sám jsem nedávno dočetl Symposion, kde tematizována láska. Vděčné a věčné téma.

Anonymní řekl(a)...

moje odpověď je
ne

Anonymní řekl(a)...

moje odpověď je
ne

Anonymní řekl(a)...

jednou by to snad stačilo