Je Anand mistr světa?

Ano. Je to celé nějaké zamotané, ale Anand je současným mistrem světa v šachu.
http://www.chessbase.com/newsdetail.asp?newsid=4190
A já si myslím, že je to dobře. V příštím roce by se měl hrát zápas mezi Kramnikem a Anandem, a jak mi z toho vyplývá, vyzyvatel bude Kramnik. Tak snad to dobře dopadne. Chudák odstrčený Veselin.
A mimochodem, jaká je Vaše oblíbená šachová figurka? Deyfe? Vladimíre? Erwe? Někdo další?

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Halooo!!

Anonymní řekl(a)...

Já mám nejraději jezdce. Je to nejvychytralejší figura....A taky mám rád pěšce...

Anonymní řekl(a)...

Deyf-Já mám nejraději jezdce. Je to nejvychytralejší figura....A taky mám rád pěšce...

juanlem řekl(a)...

Dobře, dobře, takže to máme jeden bod pro koně a půl bodu pro pěšce. Těšme se na další příspěvky a hodnocení. Nejpopulárnější fugurka dostane možnost začít příští partii!

david řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
david řekl(a)...

Ja mam nejradsi pindoura, dokazu si s nim hrat hodiny... ;)

juanlem řekl(a)...

Ok po dalším příspěvku vede pěšec o pul bodu před jezdcem. Zajímavý vývoj.

Unknown řekl(a)...

já si teda jako myslím, že nejlepší je dáma, protože může všechno. Cha cha

Anonymní řekl(a)...

Král = mozek
Dáma = srdce
Střelci = oči
Jezdci = ruce
Věžě = nohy
Pěšci = prsty

Bod bych dal královi, protože mu ho nikdo jinej nedá a půl bodu věži. Z jezdců mám panický strach.

juanlem řekl(a)...

Tak se nám body krásně rozprostřely po všech figurách. Budiž tedy všem sláva! Ale přesto vítěz může být jen jeden.

Anonymní řekl(a)...

Nemám oblíbených figurek (všimněte si krásného genitivu záporového), všechny jsou neoblíbené.