Vanocni inspirace

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ovšem představa, že se tím ušetří lesy, je falešná!
Co asi raší na špičce Vaší "Silvae bibliothecae"? Karkulka Magda tam Irvinga, ale ostatní?

macaska

juanlem řekl(a)...

Ano, mila macasko, toto tema dostane dokonce samostatny prispevek. Jen dockej casu.

macaska řekl(a)...

Ahoj, Julínku :), zřejmě jsem si spletla svou roli. Polepším se.

juanlem řekl(a)...

Juánku, juánku. Já nejsem ministr zdravotnictví! a navíc mám vlasy! O tvé roli se zde nespekuluje. Je naprosto zřejmá!

Anonymní řekl(a)...

Moje role je jako kremrole:
mnoho povyku pro nic

moje role je jako kremrole
vyvalená na stole
a hele, támhle je batole
ujímá se své role
užírá své kremrole

co to leží na stole
zasviněné batole

Unknown řekl(a)...

takovéto střevo (básnické) už si zaslouží vlastní blog!

Anonymní řekl(a)...

Ale jdi Ty :)
Leda nějaký blog cukrářů. I když pro střevo by se hodilo spíš něco kolem masny, hůře snad i jatek.
Ale myslím, že vy dva jste tento víkend mnohem vypečenější STŘEVA.

S kyblíčky podél postelí
Kampak ses podělo, veselí
Podělo jsem se v p……i
Nebojte, vrátím se v neděli

Neděle už je tu, už skáče
Oběma šmakují koláče
Kyblíky hodili z okna
Ve skle je veliká lochna

Vaje nám kyslíček k posteli
Zdraví jsou přátelé veselí
V neděli v pondělí v úterý
A středa, ta se vstřebá
I když se rýmovat nedá

Legenda:
p…….i – sprosté slovo
lochna – díra, ale ti, co zažili můj jazykový kurz moravského jazyka ve Švýcarsku, již vědí

ps.: nedávno jsem na internetu viděla obrázek „alky“ (pták, jenž mi neměl být uznán v inteligenčním kvízu město, moře, …)

Unknown řekl(a)...

to je báseň jedna báseň!

juanlem řekl(a)...

taky jsem videl obrazek jednorozce, presto je zvire predevsim myticke.

Anonymní řekl(a)...

Narozdíl od alky!!!

Anonymní řekl(a)...

Ad Alka: zvíře, které se častěji objevuje v křížovkách než v samotné přírodě, nebylo pro nás dostatečně zvíře!

Navíc bůh ví kolik by za něj bylo bodů!
A navíc je už dohráno.
Nehádejme se, buďme trochu švýcarští...